28. 7. 2025 ob 5:00
Krepitev turizma destinacije Celje tudi v 2025
Foto: Zavod Celeia Celje
Maja Voglar, direktorica ZCC o obisku turistov
Turizem v destinaciji Celje se, po podatkih Nacionalnega informacijskega središča za turizem, krepi tudi v letu 2025. V prvi polovici leta je bilo 12 % več prihodov turistov. Ti so ustvarili slabih 10 % več nočitev v primerjavi z enakim obdobjem lani. Destinacija se ponaša tudi z novo butično nastanitvijo v starem mestnem jedru ter z novim vodstvom Gostilne Koper.
»V destinaciji Celje smo do konca junija 2025 zabeležili 15.000 prihodov turistov, kar je 12 % več v primerjavi z enakim obdobjem lani. 70 % tujih in 30 % domačih gostov je ustvarilo 28.000 nočitev, kar je slabih 10 % več kot v prvih šestih mesecih leta 2024. Največ turistov je iz sosednje Hrvaške, sledijo Avstrijci in Nemci,« je o turističnih tokovih, ki se po novem zbirajo in obdelujejo tudi v okviru Nacionalnega informacijskega središča za turizem, povedala mag. Maja Voglar, direktorica Zavoda CELEIA Celje.
Destinacija je od junija letos bogatejša za novo butično namestitev s štirimi zvezdicami v starem mestnem jedru. S tem se, kot izpostavlja Voglar, izpolnjuje eden od ciljev Strategije razvoja turizma v Mestni občini Celje 2024–2029 z usmeritvami do leta 2031, tj. pritegnitev zasebnega sektorja za nove nastanitvene kapacitete. »V Hiši Barbara, ki nosi ime po Barbari Celjski, vizualno podobo pa po grafiki akademskega slikarja Rudija Španzla, gostom ponujamo šest sob in apartma. Ena od sob je prijazna gibalno oviranim. Hiša je zgrajena v obrambni jarek srednjeveškega Celja, z Vodnim stolpom jo povezuje obok. Opremljena je sodobno, a s poudarki, ki opominjajo, da smo na kraju, kjer so ljudje živeli že v 19. stoletju,« je o novi nastanitvi zasebnega sektorja v Celju povedala Mateja Pavšer iz podjetja Cona plus. Slednji je tudi lastnik Hiše Barbara.
Dvig konkurenčnosti destinacije posledično prinaša tudi podaljšanje dobe bivanja kot tudi povečanje povprečne dnevne porabe turista. V skladu s strategijo naj bi se ta v povprečju povečala za 3 odstotke na letni ravni. Med drugim tudi s kakovostno gostinsko ponudbo v starem mestnem jedru. V slednjem je Hotel Evropa, ki se, skladno s svojo strategijo osredotoča na razvoj hotelirstva v destinaciji, restavracijo Koper predal v roke celjskemu chefu Sebastjanu Grobelšku, ki se je sicer v preteklosti kalil tudi v vrstah Eurotas hotelov. »Svojo novo gastronomsko zgodbo začenjam z zavedanjem, da gre za enega najbolj prepoznavnih in kultnih gostinskih lokacij v Celju. Včasih si rekel »gremo v Koper« in vedelo se je: tja, kjer zadiši po pici in miza čaka. Zdaj tukaj kuhamo mi – celotna ekipa iz Gostilne Francl in zgodbo kraja, ki v Celju že desetletja povezuje ljudi, nadaljujemo z novo energijo, spoštovanjem do tradicije in jasnim okusom za prihodnost,« je po prevzemu Gostilne Koper povedal Sebastjan Grobelšek.
V skladu s cilji mestnega marketinga in Strategijo razvoja turizma v MOC se tudi v okviru Poletja v Celju letos bistveno aktivneje nagovarja mestne ponudnike ter vključuje v promocijske aktivnosti Zavoda CELEIA Celje. Nova aktivacija tega poletja, v duhu družinskih torkov in participativnih projektov Mestne občine Celje, nosi naziv Torek po moje. V okviru te aktivnosti bodo imeli mestni ponudniki možnost dodatne izpostavitve svojih »poletno obarvanih« izdelkov in storitev, npr. sladoleda, osvežilnih napitkov, poletne mode, kozmetike, knjig, kulinarike in dogajanja.