V sklopu projekta Protipoplavne ureditve na območju Čreta poteka zamenjava hidravlično neustrezne premostitve čez Voglajno na Teharski cesti pri Topru. Prav tako poteka tudi izgradnja krožišča, ki je del obsežnega projekta protipoplavnih ureditev v Celju, vrednega približno 25 milijonov evrov. Projekt je financiran iz evropskega finančnega mehanizma NOO (Načrt za okrevanje in odpornost) in mora biti v celoti dokončan do spomladi 2026.
Savinja po novih hidroloških preračunavah prepušča bistveno več. Zaradi tega bo tudi novozgrajeni most na bistveno višji kvoti. Investicija iz proračuna zahteva dobrih 4,5 milijonov evrov, k temu pa se izvaja tudi ureditev Teharske ceste z novim krožiščem, ki sta posebej ocenjena v vrednosti okoli milijona evrov iz občinskega sklada. Za izvedbo obnove Teharske ceste, Direkcija za infrastrukturo že vodi postopke javnega naročanja, zato se verjame da bo v drugi polovici leta že pričela z deli.
Po besedah Župana MOC, Matije Kovača, bo Celje do sredine prihodnjega leta ostalo veliko gradbišče, meni pa da je to pomembno predvsem za trajno zagotovitev poplavne varnosti za dodatnih 2.000 občanov MOC, hkrati pa za izvedbe projektov, ki bi sicer ostali na plečih občinskega proračuna in na katere bi najverjetneje ob dinamiki financiranja, ki je na voljo čakali še dolgo.
Omejitev pri tovrstnih projektih je predvsem umeščanje v prostor. Ta namreč predstavlja najzahtevnejši del projektiranja, kar se pogosto tudi pozablja. S tem je tako velik izziv, kot je umestitev vzhodne in zahodne obvoznice v Celju in tretje razvojne osi v letošnjem letu doživel premik s sklepom o pričetku izdelave državnega prostorskega načrta.
Skrajni roki za trenutna dela v Celju so v sredini leta 2026, katere postavlja Mehanizem za okrevanje in odpornost, financer teh investicij.