13. 6. 2025 ob 5:00
V Celju sedaj parkiranje brezgotovinsko – ob Centralki zdaj tudi z aplikacijo EasyPark
foto: Easypark
V Celju bo plačevanje parkiranja odslej še enostavnejše, varnejše in predvsem hitrejše. Mesto se je namreč pridružilo številnim evropskim mestom, ki omogočajo mobilno plačevanje parkirnine preko mednarodno uveljavljene aplikacije EasyPark. Gre za storitev, ki voznikom omogoča brezkontaktno plačevanje parkirnine kar preko mobilnega telefona.
EasyPark je prisoten v več kot 4500 mestih po Evropi, med drugim že tudi v bližnjih večjih slovenskih občinah. Od ponedeljka, 16. junija, pa ga boste lahko uporabljali tudi v Celju – na vseh plačljivih javnih parkiriščih v upravljanju Mestne občine Celje oziroma družbe ZPO Celje d.o.o., z izjemo parkirnih hiš.
Pravila uporabe aplikacije EasyPark in splošni pogoji so objavljeni na spletni strani.
Centralka ostaja osrednja mestna aplikacija
Ob tem pa za občane in obiskovalce Celja ostaja v ospredju tudi Centralka, enotna mestna aplikacija, ki ponuja še širši nabor uporabnih funkcij – od prikaza prostih parkirnih mest do sistema izposoje mestnih koles KolesCE in plačila voženj z javnim potniškim prometom Celebus. Plačevanje parkirnine bo sicer v prihodnje najugodnejše ravno s pomočjo aplikacije Centralka, saj uporabnik pri plačilu ne plača provizije. Pri uporabi aplikacije EasyPark znaša višina provizije minimalno 0,10 EUR z DDV oziroma 15 odstotkov od vrednosti parkirnine.
V teh dneh so na Google Play in Apple Store naložili tudi novo verzijo Centralke, ki odslej omogoča zakup parkiranja pred začetkom obratovalnega časa parkirišča. Ob koncu leta pa načrtujejo še nadgradnjo Centralke z novo funkcionalnostjo, ki bo uporabnikom omogočila tudi integriran dostop do storitev Osrednje knjižnice Celje, kar bo še dodatno povezalo mestne storitve na enem mestu.
Z uvedbo EasyParka Mestna občina Celje tako še dodatno širi možnosti izbire za uporabnike. Tisti, ki so že vajeni enotne evropske aplikacije za plačevanja parkirnine, jo lahko zdaj uporabljajo tudi v našem mestu, medtem ko Centralka ostaja domača rešitev za celovito uporabniško izkušnjo v mestu. S tem v Celju nadaljujemo z uvajanjem pametnih in digitalno podprtih rešitev, ki lajšajo vsakdan prebivalcem in obiskovalcem mesta.